Popular Posts

Monday, February 2, 2015

Bulan tawaf kaabah

Malam ini jam 3.25am waktu Mecca, bulan akan mengelilingi (Tawaaf) Kaaba, ini terjadi dalam 100,000 tahun sekali. Sky will be light blue, this ia a moment of acceptance and this moment comes after every 100 thousand years, you can ask Allah what ever you want to ask. Pls send this message to your love and friend. Rebut peluang yg datang sekali dlm 100,000 tahun, mmg kita umat terpilih untuk berdoa pd waktu yg amat mustajab,
Rujuk video http://youtu.be/hDDODs95xj0 powerful emotional Doa / mufti Ismail Menk

Waktu Mecca waktu Tahajud & waktu Malaysia esok jam 8.25 pagi waktu Dhu'ah.
Marilah kita rebut peluang keemasan ini bertahajud malam ini dan bersolat duh'ah esok meminta perkara positive didunia & akhirat utk kita & keluar:ga kita serta sahabat2 kita,.. Wuhallah'ualam.

PERHATIAN:
(Respon pada mesej di atas)

Bulan Tawaaf Kaaba dalam 100000 tahun sekali adalah palsu dan karut. Mesej ini pernah disebarkan melalui media social sebelum ini.Fakta yang betul malam ini jam 3.25am, Bulan tidak berada di atas Kaabah tapi di langit barat Mekah pada altitude 37 darjah dari ufuk.Bulan malam ini (2atau3 feb2015) hampir purnama. Beramal kerana percaya dengan fenomena ini adalah salah. DrHKassim  Ketua Bahagian Falak Syarie Jabatan Mufti Negeri Melaka.

No comments:

Post a Comment